12 december 2008

Julklappspåse Large

Nu har julklappspåsen Large kommit och jag va så nyfiken på vad det va i så jag blev galen.

Kom hem och öppnade min postlåda och då välde det ut. Reklam förståss och räkningar och så min påse, dansade med lätta steg in i huset med famnen full och katten tittade så konstigt på mej precis som vad är det med henne nu då.

Kunde inte berga mej när jag visste att flera hade öppnat påsen.....jaja jag vet vad jag har lovat men jag bara kunde inte.

Slet upp den så vadden böra flög omkring jag kände mej som barn på nytt vadden i påsen la sej som ett puder på mina kläder som knappt gick att borsta bort.

I paketet låg 2 tidningar Krysset och Knep o Knåp hur visste tomten att jag gillade både att lösa korsord och klurigheter ? 2 Pocketböcker som jag inte har läst "Inte han" skriven av Sheila O´Flanagan och "Livet på en kylskpsdörr" av Alive Kuipers. Två ¨påsar Chamraj teer ett svart bladte med smultronsmak och ett grönt te med Lime-Citronsmak det skall bli jätte spännande att smaka dessa som jag heller aldrig har sett. 2 st sesame bars mm så gott. Sist men inte minst låg en skraplott som jag skrapade men det blev tyvärr ingen vinst.

Stort tack till tomten som packade min julklappspåsen med otroligt bra saker som jag ser fram emot att hugga in på.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill också få julklappar hem skickade!!

Anonym sa...

Vad kul att du gillade det! God Jul!

Västmanländskan sa...

Roligt paket. Jag gillade verkligen "Livet på en kylskpsdörr"

Camilla sa...

Det kommer säkert jag också att göra den verkar lättläst