17 november 2008



Vad vore livet utan böcker ? Vad vore böcker utan att någon ville läsa dem ?

Tur att de finns så man kan drömma sej bort komma in i en annan värld. Just nu skulle jag bara vilja vara ledig o läsa för jag hinner inte med det så mycket som jag skulle vilja.

Jag har ju stickningen också och om alla böcker fanns som ljudböcker så skulle det inte vara några problem för då kunnde man slå två flugor i en smäll. Göra det bästa man visste läsa o sticka.

Just nu ligger denna bok bla och väntar på att jag skall gripa tag i den och läsa mej igenom sidorna. Jag lovar den kommer ut på bokbörsen sen till försäljning i ett rimligt pris.

1 kommentar:

Camilla sa...

En varm bok med ett sorgligt slut. Skulle vilja veta vad som hände sedan hoppas det kommer en fortsättning. Den värmde iallafall mitt hjärta. Boken får en fyra av fem möjliga.