
26 oktober 2009
För några veckor sedan .....

28 september 2009
Bokmässa

23 juni 2009
Skolavslutningsdagen
Skolavslutning
20 mars 2009
Inget internet
Lite uppdatering för den som är intresserad. Vi har inte haft nått internet på jag vet inte hur länge så jag får väl blogga på jobbet. Undrar när de har tänkt o fixa till det ?????På släktgården Neshov utanför Trondheim samlas tre bröder vid sin mors dödsbädd. Där är äldste brodern Tor, som i alla år bott kvar och skött gården. Nu överraskar han familjen genom att presentera sin okända vuxna dotter Torunn. Där är den korrekte Margido, begravningsentreprenören, en korrekt och plikttrogen man som möter omvärlden med sträng självbehärskning. Och där är den yngste brodern Erlend, som stöttes bort från familjen på grund av sin homosexualitet. Numera lever han det goda livet i Köpenhamn, men under den lättsamma ytan bultar en smärtsam vrede mot familjen.Tjugo år har gått sedan bröderna sågs. Tjugo år sedan modern styrde deras liv med järnhand. Tiden är kommen för avslöjanden och kanske för försoning ?
Tar med den på bussen och korsord och stickningen så klart.
Idag är det fredag så det blir väl lite Lets Dance äta nått gott Biff strips o bea och ta ett glas rött.
12 december 2008
Lucia
09 december 2008
Måndag 8/12

Måndag
Jobbade hela dagen sedan blev det dax för Lisa o mej att klippa håret. Hade beställt tid det va nog ett halvår sedan vi gjorde det sist. så för mej va det iallafall behövligt. Oj vad hon stylade till det blev ganska krullig så lisa kände inte igen mej. Hon sa "Varför har inte jag fått några lockar, det är ju jätte orättvist."
Sedan blev det Korp bowling för oss och vi vann 10 - 2 det va nog för vi hade klippt håret hahaha men det va jättegött för vi låg sist på jumboplatsen men det gör vi nog inte längre.
Mat: Fläskpannkaka det gick snabbt o smidigt, skötte sej själv i ugnen medans jag duchade. Lisa va så hungrig så hon kunde inte berga sej hon tog ut den i förtid den va inte riktigt färdig men men.
Tittade på sista delen av Livet i Fagervik medans jag stickade lite på min tröja. Den har legat länge och inte blivit monterad men nu är jag nästan färdig har bara lite detaljer att sticka som ficklock och krage. Nu är iallafall alla småstumpar fastsydda.
Innan jag somnade va jag tvungen att läsa i min bokcirkel bok läste 60 sidor så håller jag på så så är den utläst innan helgen och kan recensera den på söndag.
