09 december 2008

Måndag 8/12



Måndag

Jobbade hela dagen sedan blev det dax för Lisa o mej att klippa håret. Hade beställt tid det va nog ett halvår sedan vi gjorde det sist. så för mej va det iallafall behövligt. Oj vad hon stylade till det blev ganska krullig så lisa kände inte igen mej. Hon sa "Varför har inte jag fått några lockar, det är ju jätte orättvist."

Sedan blev det Korp bowling för oss och vi vann 10 - 2 det va nog för vi hade klippt håret hahaha men det va jättegött för vi låg sist på jumboplatsen men det gör vi nog inte längre.

Mat: Fläskpannkaka det gick snabbt o smidigt, skötte sej själv i ugnen medans jag duchade. Lisa va så hungrig så hon kunde inte berga sej hon tog ut den i förtid den va inte riktigt färdig men men.

Tittade på sista delen av Livet i Fagervik medans jag stickade lite på min tröja. Den har legat länge och inte blivit monterad men nu är jag nästan färdig har bara lite detaljer att sticka som ficklock och krage. Nu är iallafall alla småstumpar fastsydda.

Innan jag somnade va jag tvungen att läsa i min bokcirkel bok läste 60 sidor så håller jag på så så är den utläst innan helgen och kan recensera den på söndag.

Inga kommentarer: