08 december 2008

Helg sammanfattning



Helgen har gått så fort så här kommer en liten sammanfattning.

Fredag: Äntligen kom tyget till gardinerna men när skall jag hinna med att sy dom ???

Lisas boyfriend va på besök å dom är så gulliga och jag önskar att jag hade varit 15 och få känna denna nyförälskade känslan igen.

Mat : Rostade grönsaker och örtbiffar

Film nya bond Quantum of solage men antingen är det jag som blivit gamal för det va så snabba actionscener så man hängde inte med snabba klipp hela tiden. Det va den sämsta Bond jag har sett jag som gillar bond. Jag duckade i soffan när de sköt pga surround anläggningen vi hade verkligt ljud i vardagsrummet haha.

Lördag: stjussade Lisa till sin pappa passade på att handla på Maxi jag kan ju inte skärpa mej och låta bli att handla när jag ser nått billigt och som någon vill ha i julklapp. måste nog lägga in mej på behandling för detta tillstånd.

La upp byxor eftersom vi ska på en hemlig fest kvällen till ära det ska bli spännande och kul tyckte vi. Det blev jättelyckat Huvudpersonen hade inte misstänkt något trots att de närmaste hade planerat dett ca 1 år. Flamingokvintetten spelade upp till dans. Träffade en ungdomsbekant som jag inte hade sett på 30 år som jag bara va tvungen att prata lite med på tu man hand...man undrar ju vad som har hänt på alla dessa år och det tog ju ett tag.

När vi kom hem ifrån partayandet så va vi helt tagna av stundens upplevelser och vi sa att detta får vi nog inte vara med om igen.

Söndag: Trötta va vi och vi skulle ha lutfiskgäster på middag men jag fick säga ifrån mej detta för jag mådde inget vidare när jag vaknade. Hade huvudvärk ( drack nog lite mycket ) och jag va inte speciellt hungrig heller. Gick o lade mej för att sova frukost och vaknade inte förrän kl va15.00 då hade sambon redan ätit han hade tagit matlådan som vi skulle ha idag han ville inte väcka mej men det fanns ju flera matlådor i frysen så jag slapp laga nytt.

Lisa kom hem från pappan och vi såg på Film Arn - Riket vid vägens slut åt julskinkmackor o drack the.

Inga kommentarer: