26 oktober 2009

För några veckor sedan .....


Tog jag med mej mina systrar på symässa i Kista. Eftersom jag inte kunde gå på mässan i Borås så fick det bli den här istället. Mina systrar gillade mässan men en av dem blev besviken hon hade trott att det skulle finnas mer stramaljbroderier men icke sa nicke.
Vi köpte garn och nu har jag fått en massa ideer i huvet så jag vet inte hur jag ska göra med detta fynd. Men någon ordning ska det bli det får ligga i lådan och mogna till sej bara så får vi se sen. Mycket lapptäcks tyger fanns det hittade en sats till en löpare men tyckte att det va för dyrt sedan när jag hade ändrat mej ja då va det redan sålt. Men men sånt är livet köte några gulliga tryckta tomtar på tyg som skall bli nått juligt i allafall sen får drömmarna o tankarna med lapptäcksprojekt bli färdigt i huvet först då ska jag handla.

Inga kommentarer: