17 december 2008

Andra paketet

Det luktade så gott när jag öppnade brevlådan så jag undrade vad det va. När jag öppnade kuvertet så fick jag veta. Det låg tre saker precis som i det andra en påse julte som luktade himelskt skall bli jättespännande att brygga en kanna och smaka. Det låg även en chokladkaka med 80% kakao som jag ska gömma för min chokladälskande sambo vill ha den bara för mej själv. Sedan låg det en jul o nyårshälsning. Tack Eva för den oväntade julklappen den värmde i hjärat. Tack för senast vi hade en underbar och oförglömlig kväll Ulrika du o jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jag hittade din blogg via Stickamera.se. Kul med Bokhyllan. Där ska jag också bli medlem. Kan vara bra att notera vilka böcker man har läst och vad man tyckte om dem. Jag läser en hel del. Jag är med i Bokias bokklubb.