12 januari 2009

Vart har denna helg tagit vägen ???

Tänkte i fredags nu är det helg igen .......idag är det måndag och jag sitter här o tänker vart tog helgen vägen ??


Fredagskvällen satt jag framför tv:n o glodde stickade på mitt nya projekt hittade tröjan i amelia och tänkte att den vill jag sticka.
Klicka på Amelia så får du beskrivningen på den om du är intresserad.
Man stickar den på rundsticka nr 9 bara i räta så det går otroligt fort garnnystan bara försvinner är snart uppe vid ärmarna.
I Lördags va vi i Nyköping och spelade Bowling vi förlorade men jag hade ett eget mål jag skulle inte komma sist och det gjorde jag inte varken i första eller andra matchen. Så jag va nöjd med mitt spel. Lördagskvällen va jag så trött gick o la mej vid 19 tiden och tänkte bara vila huvudet lite men jag sov till 20.30. Satte på tv:n och fick se slutet på Let´s Dance jag hann o se hur deltagarna skötte sej. Sappade lite och blev sittandes vid en film som jag inte orkade se färdigt.
I går så kände jag mej urken trött o seg o hade ont i hela kroppen. Satt vid datorn och spelade spel, barnbarnet kom med mamma o pappa det va så länge sedan nu och det händer så himla mycket . Rasmus flörtade med mej och jollrade lite och man undrar vad som rör sej inne i detta lilla huvud. Hämtade Lisa hos pojkvännen sen blev det TV:n och stickningen. Somnade med boken på huvudet och idag vaknade jag trött o sliten igen det borde vara 3 dagar ledig helg.

Inga kommentarer: