26 februari 2009

BOK REA


ÅÅ vad jag blir trött på mej själv...jag skulle ju inte ...


Jag har massor av olästa böcker i min bokhylla och jag hade bestämt mej för att inte gå på någon bokrea i är för att jag hade mycket att läsa ändå. ALLA springer omkring och pratar om bokrea och om sina fynd.
Hm tänkte jag det kan ju inte vara farligt att gå in på Adlibris bokrea och titta vad de har men det va det. Efter lite surfande där så har jag nu fått ett paket på posten att hämta. Det blev lite stick , lite GI, lite broderiböcker, lite vandrigsböcker och sen pocket förståss. Så nu behöver jag ju inte köpa några böcker förrän till jul ha ha. Får dra ner mössan, sätta på mej skygglappar eller helt enkelt blockera Adlibris i min brandvägg.

1 kommentar:

Karin sa...

När det är så där då har man ju ett brinnande intresse! Kan tycka att det är riktigt roligt när lusten springer iväg med en ibland..