05 februari 2009

Utmanad !!!


Jaha så blev man utmanad av Karin första utmaningen jag fick här jaha och vad ska man då göra jo * Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)* Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)* Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.* Visa bilden på bloggen och skriv något om den .* Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.* Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade

På bilden här ovan har "kusinerna" samlats för en gruppbild från höger är det Thesa, Lina. Lisa och Dennis och han som ligger framför heter Tim. Thesa Lisa o Dennis är mina barn och Lina och Tim är kusiner till dem. Kusiner som har hållit ihop i vått o torrt sedan de var små och gör det fortfarande. Jag antar att blod är tjockare än vatten.

Så kommer man till det svår vem ska man utmana ja på bilden är de ju fem men det är ju bara tjejerna som har blogg ja jag utmanar dem.


Thette med familj

Lina

Lisa


Inga kommentarer: