03 mars 2009

Pocketbyte mini

Jag ska väl göra livet lite enklare för min hemlige bokvän och svara på lite frågor

Allmänna frågor om böcker:


Vilken genre tycker du bäst om?
Skönlitteratur, deckare och thrillers och verklighetsbaserade böcker.
Finns det någon genre som du ännu inte testat men som du gärna skulle ge dig på?
Har nog provat allt...
Finns det någon genre som du undviker på liv och död och alltså inte vill få böcker ur?
Sience Fiction allt som har med sport att göra
Har du någon favoritförfattare - och saknar du något ur dennes produktion?
Ja det är många..... orkar inte radda upp alla här
Har du någon författare som du är nyfiken på och gärna vill testa?
Jo Nesbø
Någon författare som du verkligen avskyr och inte alls vill läsa?
Jan Guillou ser hellre hans filmer än läser böckerna
Har du någon lista publicerad någonstans över vilka böcker som du redan äger, månntro? Jag har börjat att fylla på min bokhylla länken hittar du här brevid.
Läser du andra språk än svenska?
Nej för jag är rädd att missa något men borde för att förbättra min engelska

Särskilt för Pocketbyte Mini:
Om det händelsevis skulle slinka ner något väldigt litet, ätbart i ditt brev - vad skulle du helst vilja få då? Godis eller nyttigt?
Något nyttigt
Är du allergisk mot något?
Nej jag är inte allergisk
Dricker du te eller kaffe - och vilken smak föredrar du?
Dricker både te o kaffe
Intresse? Stickning läsning dataspel
Favoritfärg? Lila blå och svart
Stjärntecken? Lejon
Favoritdjur? Katt o Hund

Inga kommentarer: