01 april 2009

SPA i Nådendal (Finland)


Åkte från ett ruskigt Sverige det regnade o snöade om vartannat men vad gjorde det vi skulle ju på SPA. Jag hade bunkrat upp med M-tidningen och en bok för både ögon (Berlinerpopplarna) och öron (Kinesen av Hening Mankell) En stickning och korsord så jag skulle nog klara bussresan till Stockholm och föresten skulle ju mina systrar kliva på bussen efter några timmar.

Vi fick åka VikingLines färja Amorella god mat fin underhållning. Jag har badat ute för första gången i år.....ha ha nä vars jo på sett o vis de hade en bassäng man kunde simma ut i 30 gradit vatten och det snöade faktiskt det va en konstig känsla men härligt.

Det kändes lite som om vi va på en pensionärsresa mycket äldre människor dom där ni vet som stoppar godsaker i servetten och stoppar i väskan. Gillar man finsk tango och vals och det finska språket ja då ska man åka iväg så här. Roligt hade vi iallafall mina systrar o jag.

Inga kommentarer: