18 maj 2009

Helgen som varit.....


I lördags tog jag en promenad och hämtade Rasmus . Therese hans mamma skulle baka bullar o limpor och fick då vara lite ifred. Rasmus verkar ju vara nöjd o glad och det är inga problem alls att vara barnvakt till honom. Efter några timmar tog vi en promenad tillbaka till och jag fick då en bullpåsa med mej hem till Lisa för jag med min GI diet får ju inte äta bullar gjorda av vetemjöl. Smakade en liten iallafall och de var jättegoda.
Sen fick mormor gå och sova middag man blir trött av att vara barnvakt.
Kvällen förflöt enligt följande Robinson kl 20.00 det är ju otroligt vad dom får genomlida. Ingen mat och sova på stenar ibland giftiga ormar. Usch o tvi jag skulle inte vilja utsätta mej själv för det.....!!
Slagernörd som jag är såg jag även slutspurten på den stora Eurovision som gick av stapeln i Ryssland. Den norska låten som vann låg inte på min 10 i topp favolista där låg Israel, Island och Azerbadjan bla.

Inga kommentarer: