10 juli 2009

Sista dagen innan semesterstarten

Nu sitter jag här och väntar på att klockan skall gå för sen har jag SEMESTER och det ska bli så skönt att bara få vara ledig: Jag skiter i hur vädret blir .....nej det gör jag inte alls men det gör inget om det är lite varierande bara nu inte det här regnet håller i sej hela tiden.


Jag hann iallafall doppa mej i 23 gradit vatten innan det blev regn o rusk det va så skönt att man ville aldrig sluta bada. Vet ej när det va så varmt i vattnet sist .. jo förstås i badkaret men inte ute i någon sjö.


Vad har jag gjort sedan sist jag skrev....


Bara jobbat o slitit inte hunnit med nått annat faktiskt. Jag har varit på den årliga sommarkonferensen med aktivitet och föreläsningar i två dagar. Gruppaktiviteten bestod i olika stationer där man skulle tex skjuta lerduvor, pussla, spela schack, bygga lego mm. Jag sköt bäst i våran grupp....inte första gången jag sköt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Häftigt med lerduvor! Men gör det inte ont i öronen och skjuta utan hörselskydd?

Camilla sa...

Ingen fara det va laserskytte det va frågan om