21 januari 2009

Bedragen

Jag har nu lyssnat färdigt på boken Bedragen av Katarina Janouch

Bedragen är den första delen i romanserien om barnmorskan Cecilia Lund

Det är intressant att läsa och följa henne på förlossningsavdelningen och hennes vardagliga liv. Historioen trappas upp undan för undan och den trygghet i och med familjen splittras snart upp av två händelser den ena heter Simon och den andra heter Laila och vem som bedrar vem det får ni läsa själva. Jag tycker iallafall att boken va spännande ju längre till slutet man kom och jag kommer att läsa nästa bok för att veta hur det går i fortsättningen.

3 kommentarer:

fale artut sa...

Tänkte säga lite HEJ!
Jag ser att du såg Let´s dance och blev förvånad. I lördags såg jag Körslaget, som jag tycker är härligt, men jag blev helt chockad när Robert Wells åkte ut. Sen känns det knasigt att klaga för jag har inte röstat.....Om det fanns känseldator skulle du få stryka med handen över ett skinn!

Anonym sa...

oh, jag som just ska börja lyssna på denna bok :)
Nu längtar jag ju ännu mera :)

Camilla sa...

Den är så bra kunde inte släppa den i slutet för det va så spännande