04 januari 2009

Julprojektet


Mitt julprojekt är klart !!
Halsduken blev jättefin den va rolig att sticka och ett enkelt mönster när man väl kom in i det. Nu är det bara att hitta något nytt att sticka har lite på gång men jag väntar på stickor och beskrivning. Jag hoppas det kommer i veckan nu så jag kan sätta igång med ett nytt projekt. Kan inte hålla mej utan har provat lite på de garner o stickor jag har hemma. Är ju inte så van vid strumpstickor så där går det åt att träna mycket märker jag helst om man skall sticka mönster också fy vale vad det är svårt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket snygg. Är det månne Fabel du har stickat med? Härliga färger.

Camilla sa...

Ja det är Fabel jag har stickat med och mönstret hittade jag på Drops.se. Det finns flera härliga färger i detta garn men jag tyckte att detta va kul att sticka i till Jul. Jag blev jättenöjd med halsduken.