01 januari 2009

Skicka vidare

Eftersom jag vill vara med i En bok om dagens Snöbollsrullning så lägger jag in detta inlägg på min bloggsida Reglerna för att vara med ser ni här
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Skicka vidare

* Tre personer som kommenterar det här inlägget kommer att få en begagnad pocketbok av mig. Först till kvarn gäller - och du måste ha en blogg.

* Skriv i inlägget att du vill vara med i Skicka vidare, tinga den bok du vill ha, och skriv din mejladress - så är boken din.
* Lägg in den här informationen på din blogg och lova därmed att skicka vidare tre böcker.

* De böcker som lovas bort ska antingen visas på bild i bloggen eller beskrivas ordentligt med titel, författare och skick.

* Avsändaren betalar portot och böckerna ska skickas inom ca två veckor.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

De tre böcker som jag vill skicka vidare är


En shopaholics bekännelser av Sophie Kinsella
Denna bok handlar om en person som till slut får bukt på sina shoporgier. Hon trösthandlar och det håller på att gå på tok men .......




Livets aviga och räta av Kate Jacoby

Garnaffärens innehavare ordnar stick o skvaller kvällar i sin garnaffär på fredagarna. När vardagen trasslar till sej och livet tar en oväntad vändning så upptäcker hon betydelsen av att ha vänner som stöttar och ställer upp när det behövs. Detta är en varm roman om vänskap mellan kvinnor.



Stella och Sebastian av Jenny Leeb
Stella och Sebastian har varit ett par i åratal. På en fest trampar hon rätt i otrohetsklaveret. Stella flyttar ut och återupptar livet som singel. Sebastian träffar Anna och Sebastian tror att Stella skall reagera annorlunda och det tror Stella också men......


Nu kan ni börja kommentera


2 kommentarer:

Love och Vanja! sa...

Hej hej!
Jag vill gärna vara med på Skicka vidare och vill gärna ha din bok nummer 2, Livets aviga och räta av Kate Jacobs.

min mailadress är sunetess(at)hotmail.com

MVH//Charlotte Hultman

Anonym sa...

Hej, så kul! Jag vill gäran vara med och väljer bok nr 1 - shopaholic.
Min mailadress är: pia.s.sjostrand@telia.com